Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2018 08:26 - Вече знам коя си!
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 5198 Коментари: 7 Гласове:
16

Последна промяна: 10.12.2018 22:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
image
--
Ангелче си паднало от малкото му джобче, на Бога сътворил те.
Зарад мен изпаднахме! Защото Бог се хилил, че тъжно те обичам!
Знам някъде си тъжна, но с крилца разтапящи сърцата на снежинки.
Но твоето си знае, че в зимата красива съм с Него и те търсим.
Когато сам се лутах с Пророците на Бога,
на дърво разкръстени
и в камен храм вградени,
разчетох светлинките на твойта звездна карта.
Поех по път единствен, с цветя за теб набрани.
Магаренцето яхнах, и в твоя храм ще вляза…
Подобие на Него.


Lex  Parsy
9.12.2018


 



 

 





Тагове:   вече знам коя си,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benelina - ей, Лекс
10.12.2018 16:19
Няма значение кога, щом има за кого:)
Много свежарско и съживяващо, дори паднали ангели или такива с опърлени крилца,
На някаква звездна карта Голямата мечка търси мед за Малката, а принцът малък е в единствената си зависимост да е уникален....
Много ме разходиха думичките ти в петия сезон:)))
Желая ти чудесна вечер, която да учудиш с нещичко!
цитирай
2. vesever - Много е мило и трогателно,
10.12.2018 16:53
Много е мило и трогателно,
цитирай
3. lexparsy - Ей Бенелина :-)
10.12.2018 17:13
benelina написа:
ей, Лекс
Няма значение кога, щом има за кого:)
Много свежарско и съживяващо, дори паднали ангели или такива с опърлени крилца,
На някаква звездна карта Голямата мечка търси мед за Малката, а принцът малък е в единствената си зависимост да е уникален....
Много ме разходиха думичките ти в петия сезон:)))
Желая ти чудесна вечер, която да учудиш с нещичко!

  Зарадва ме както винаги поетичната ти интерпретация.
  Но вярвам че се подразбира желанието ми да се разходим по детските душевни хоризонти на „петия сезон“ с естествените разбирания и търсения на Вяра и Духовност.
  Благодаря за пожеланието, но обикновено деня и вечерите ни винаги има с какво те да ни учудят и то радостно, ако виждаме с правилните очи. А от твоята поезия която винаги ме радва се вижда че ти го правиш прекрасно.
  Бъди все така учудващо учудена на богатия ни на чудеса свят :-)
цитирай
4. lexparsy - Радвам се те трогна моята фантазия Веси.
10.12.2018 17:18
vesever написа:
Много е мило и трогателно,

Детското виждане на вярата, любовта и търсенето им, е винаги по-истинско.
Поне ти знам че знаеш :-)
Продължавай и ти да ни трогваш с радостите на фотоапарата ти от света и градината ти.
цитирай
5. radostinalassa - Този път ми хареса стиха ти
10.12.2018 18:08
Имал си вдъхновение навярно .
цитирай
6. lexparsy - Много ме радва Радостина…
10.12.2018 18:37
radostinalassa написа:
Този път ми хареса стиха ти
Имал си вдъхновение навярно .

Много ме радва Радостина че Този път ти хареса смеха ми :-)
Ами аз винаги като искам да напиша си имам навярно някакво си вдъхновение.
Този път сигурно е преодоляло излъчвателя на мобилните клетки. Ами защото на мене много ми пречат.. Сериозно ти говоря! Трябва да имам някаква генетична защита че да не лудна като съм такъв приемник. Мисля да правя бизнес с изолационни тапети за микро вълни… Проучвам пазара даже…
Ако имаш идеи сподели…
Приятна вечер и седмица ти желая :-)
цитирай
7. lexparsy -    Ако мога да си позволя пред Вас да ...
10.12.2018 19:11
   Ако мога да си позволя пред Вас да продължа размислите от предишния си постинг, поне за себе си…
    Понеже споделих че осъзнавам как все още се уча и търся разбиране за енигмата Поезия, днес си потвърдих пак че
      „Поезия не се написва, тя само се записва!“
   Ами защото разбрах че може да изразим само това, което вече чувстваме и знаем, и не се нуждаем от никакви размисляния повече…
   Разбрах като се наблюдавах отстрани колко бързо сложих визията си в думи, и без да съзнавам и възнамерявам даже вмъкнах моето виждане в по-широк теософско-философски аспект за естественото търсене на сродния, но и Него.
   Благодаря за възможността да споделя :-)
цитирай
8. radostinalassa - Тапетите не могат да попречат на ...
10.12.2018 19:44
метала в конструкцията на сградите. Използвай заземяването. Ще заприличаме малко на биороботи, но само външно.
цитирай
9. lexparsy - прочети повече по темата Радост
10.12.2018 20:19
radostinalassa написа:
Тапетите не могат да попречат на метала в конструкцията на сградите. Използвай заземяването. Ще заприличаме малко на биороботи, но само външно.

Има тествани тапети със специална метална мрежа която спира микровълните. Такива се поставят и в прозорците и имаш близо 100 % защитеност..
Продават се, но скъпичко заедно с проуването и услугата...
Но нали се сещаш че може да и да се побългарят :-)
Но нали знаеш че човешката енергетика е достатъчно мощна да си създаде сама такъв щит...
Но хайде напиши постинг по темата, защото си спец по тази част и ще коментираме непоетично :-)
цитирай
10. radostinalassa - А какво да правят тези, които спят до...
10.12.2018 21:00
компа и телевизора? Поне , когато е студено. Заземяването е добро. От една страна те облъчват с /-/ заряди, от другата с /+/ такива. Има минимален ефект във вид на секреция от носа и бронхите.Само моя блог ли зацепва или и на другите?
цитирай
11. radostinalassa - Разбра ли ме , или ...
11.12.2018 18:01
не си съгласен с мене? Ти сам поде темата.
цитирай
12. lexparsy - Разбрах Радостина
12.12.2018 17:34
radostinalassa написа:
Разбра ли ме , или ... не си съгласен с мене? Ти сам поде темата.

Изпрати ако искаш на лични в кой постига обяснявал подробно.
Благодаря предварително.
цитирай
13. viktornovaliss - еех
13.12.2018 14:39
прииска ми се и аз да яхна едно магаренце и по горските пътечки..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363328
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375