Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2012 23:14 - Толерастия
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4045 Коментари: 2 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Нямам нищо в против спрямо различните от мен/
 Противник съм на това, тяхното различие да ми бъде нагло навирано в лицето, като модел за подражание.

 И тук вече не става въпрос за толерантност, както искат да ни убедят чрез медиите, а за чиста проба толерастия ( производна от педерастия).



Гласувай:
20


Вълнообразно


1. tit - Деликатен си тази вечер!:)
28.06.2012 23:26
Мисля, че процентът нагли и безскрупулни хора е еднакъв сред всички отделно взети групи хора.
Групирани по пол, народност, социално положение, интелект/тук не съм сигурна/, сексуална ориентация, цвят на кожата и т.н.
Зад тази истерия напоследък стои нещо друго и то няма общо с това - кой, къде, с кого!:)
Не вярвам всички об..., пардон, хомосексуални да са комплексари или артисти срещу скромно възнаграждение...
цитирай
2. germantiger - Към tit
29.06.2012 00:51
За народностите грешиш - наглостта на някои балкански такива надминава много всесветовни!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7394706
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив